Általános szerződési feltételek - Truviva

Általános szerződési feltételek

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Truviva weboldalt üzemeltető Truviva Kft. (székhelye: 8000, Székesfehérvár, Móricz Zsigmond utca 56., adószám: 27123991-2-07), a továbbiakban mint “Szolgáltató” által https://www.truviva.hu/ weboldalon (továbbiakban Weboldal) nyújtott szolgáltatások igénybevételére vonatkozó általános szerződési feltételeket illetve a szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél, Előfizető) jogait és kötelezettségeit. 

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. 

A szerződés nyelve magyar.

 

Tartalom:

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
2. A weboldalon elérhető információk és megrendelhető szolgáltatások
3. Regisztráció, szolgáltatás igénybevétele, előfizetés
4. Lombik Infobox mobil applikáció és kérdőíves állapotfelmérés
5. Felhasználói profil
6. A Lombik Infobox menete
7. Konzultáció, értesítések
8. Az elállás joga, az elállás részletei
9. Panaszügyintézés helye, módja
10. Szerzői jogok
11. Adatvédelem
12. Adattovábbítási nyilatkozat
13. Egyéb feltételek

 

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan elektronikus szolgáltatásra, amely a https://www.truviva.hu webcímen található weboldalon, a weboldalon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között a szerződésben leírt módokon jön létre.

1.2. A truviva.hu weboldalon történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Truviva weboldal szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen valós adatait megadva érvényes megrendelést ad le, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre levélben, telefonon, és elektronikus levélben (e-mailben) van lehetőség. A Felek közötti szerződés a szolgáltatás, a szolgáltatás ellenértékének kifizetése során jön létre. A Felek között a szolgáltatás előfizetésével, megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 8 évig megőrzi. 

1.5 A Truviva weboldal és webáruház üzemeltetését, a kiskereskedelmi tevékenységet a Truviva Kft. végzi. Az üzemeltető elérhetőségei: 

Székhely: 8000, Székesfehérvár, Móricz Zsigmond utca 56.

Levelezési cím: 8000, Székesfehérvár, Móricz Zsigmond utca 56.

Cégjegyzékszám: 07 09 030543, bejegyezte a Székesfehérvári Törvényszék Cégbírósága, mint Cégbíróság;

Adószám: 27123991-2-07

Bankszámlaszám (HUF): 10102103-40028700-01005009, Budapest Bank Zrt.

  • IBAN(HUF): HU38101021034002870001005009
  • SWIFT/BIC: BUDAHUHBXXX

E-mail: info@truviva.hu

Telefonszám: +36-70/609-2452

1.6 A Truviva weboldal és webáruház ügyfélszolgálata elérhetőségei az alábbiak:

Ügyfélszolgálat címe: 8000, Székesfehérvár, Móricz Zsigmond utca 56.
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: hétfőtől-péntekig, 9 és 17 óra között

Telefonszám: +36-70/609-2452
E-mail: info@truviva.hu

1.7 A Truviva weboldal és webáruház tárhelyszolgáltatója:

Web-Server Kft. 4025 Debrecen, Pásti u. 2. I/5.

Online elérhetőségek: https://web-server.hu/kapcsolat/ , info@web-server.hu

 

2. A weboldalon elérhető információk és megrendelhető szolgáltatások

2.1 A Truviva weboldal egy a meddőségi kezeléseket kiegészítő, a teherbeesést optimalizáló, a teherbeesés valószínűségét növelő szolgáltatás és termék csomag amely a témakörhöz kapcsolódó széles körű információkat tartalmaz. A Truviva Lombik Infobox egy holisztikus szemléletű, innovatív program, mely a párokat kíséri végig az asszisztált reprodukciós beavatkozások előtti, alatti és közötti időszakban, hogy testileg-lelkileg támogatást nyújtson.

2.2 A Truviva weboldalon a regisztráció kitöltését követően az Előfizető 6 hónapos hozzáférést kap a Lombik Infobox tartalmaihoz, cikkekhey, hanganyagokhoz, videókhoz és applikációhoz. Az applikációba való belépéskor egy egészségügyi kérdőív kitöltése után az applikáció további tartalmai is hozzáférhetővé válnak. A program útmutatóként a Lombik Kisokos szolgál, amely segít lelkiekben is felkészülni attól függően, hogy az Előfizető mely stádiumban van.

 

3. Regisztráció, szolgáltatás igénybevétele, előfizetés

3.1 A Truviva különböző felkészítő program szolgáltatásait igénybe venni, a Truviva fogantatást segítő anyagaihoz, a kapcsolódó információkhoz hozzáférni csak előzetes, sikeres regisztrációt és a szolgáltatás díjának megfizetését követően van lehetőség.

3.2 A Truviva 6 hónapos Lombik Infobox programjára a weboldal jobb felső sarkában található “Regisztráció” gombra kattintva van lehetőség regisztrálni, melyhez a következő adatok megadása szükséges (1) vezetéknév (2) keresztnév (3) email cím (4) jelszó. A regisztráció véglegesítése a “jelentkezés” gombra kattintással történik meg.

3.3 Ezen adatok megadásával a sikeres regisztrációt követően rendszerünk továbbirányítja Önt egy oldalra, ahol lehetősége nyílik termékeink és szolgáltatásaink megvásárlására, mellyel további extra előfizetői tartalmakhoz férhet hozzá. Ez az oldal később elérhető a “Vásárlás” menüpont alatt.

3.4. A vásárláshoz válassza ki és tegye a kosárba a megvásárolni kívánt termékcsomagot a “kosárba teszem” gombra kattintással.

3.5. Ekkor a rendszer tovább irányítja Önt a “kosár” oldalra, ahol a “tovább a pénztárhoz” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

3.6. A rendelés véglegesítéséhez a következő számlázási adatok megadása szükséges:

  • Vezetéknév
  • Keresztnév
  • Email cím
  • Telefonszám
  • Lakcím: (1) ország (2) Megye (3) Irányítószám (4) Város (5) Utca és házszám
  • Cég nevére kiállított számlára is van lehetőség (1) cégnév és (2) adószámának megadását követően.

Az elektronikus bankkártyás fizetés az OTP SimplePay fizetési szolgáltató rendszerén keresztül történik. Ennek elindításához ezen az oldalon – a fent részletezett számlázási adatok megadása után – szükséges az Általános Szerződési Feltételek elfogadása a jelölőnégyzet bepipálásával, majd a “megrendelés elküldése” gombra kattintás.

3.7. Az OTP SimplePay fizetési szolgáltató oldalán a megfelelő bankkártya azonosító adatok (kártyaszám, kártyabirtokos neve, lejárati dátum, CVC kód) begépelését követően történhet meg a vásárlás a “fizetés” gombra kattintással.

3.8. A sikeres tranzakciót követően az OTP SimplePay rendszere visszairányít a sikeres vásárlás oldalunkra, amelyen megtalálhatja:

  • A vásárláskor megadott adatait,
  • A rendelésre vonatkozó információkat
  • A sikeres bankkártyás tranzakcióval kapcsolatos információkat

Valamint innentől kezdve hozzáférhet exkluzív előfizetői tartalmakhoz.

  • Bejelentkezve a Közösség oldalon
  • Amennyiben kijelentkezett a menüben a “Bejelentkezés” gombra tud újra belépni, hogy elérje az előfizetői tartalmakat.

3.9. A fizetést követően a weboldal e-mailben is megküldi a fizetés részletes adatait.

 

4. Lombik Infobox mobil applikáció és kérdőíves állapotfelmérés

4.1. A Lombik Infobox applikáció ingyenesen letölthető Android és iOS eszközökre, ekkor a honlapon is elérhető ingyenes tartalmak találhatók meg benne. Előfizetés vásárlása után egy kérdőíves állapotfelmérés kitöltése szükséges. Ennek teljesítése után 24 órán belül hozzáférhetőek az előfizetői tartalmak az applikáción belül is. A kérdőív olyan szükséges információkat gyűjt össze, mely a későbbi fejlesztéseket illetve a személyre szabást segíti.

4.2. A Lombik Infobox applikáció közösségi chat füleket is tartalmaz, ahol az Előfizetők egymással beszélgethetnek, chat szobákat indíthatnak.

4.3. A Lombik Infobox regisztrációt követő kérdőíve a következő adatokat kéri be:

  • fizikummal kapcsolatos adatok a pár mindkét tagjáról
  • életmóddal, aktivitással kapcsolatos adatok a pár mindkét tagjáról
  • étrendkiegészítők és gyógyszerek fogyasztásával kapcsolatos adatok a pár mindkét tagjáról
  • étkezési szokások, étvágy és változásai a pár mindkét tagjáról
  • egészséggel, fogantatással kapcsolatos adatok a pár mindkét tagjáról
  • orvosi kórelőzménnyel kapcsolatos adatok a pár mindkét tagjáról
  • káros szenvedélyekkel kapcsolatos adatok a pár mindkét tagjáról
  • szorongással, stresszel kapcsolatos adatok

4.4 A részletesen megválaszolt kérdőívet az utolsó kérdőívoldalon található “Kérdőiv elküldése” gombra kattintva van lehetőség véglegesíteni és feltölteni a Lombik Infobox szakértői számára.

4.4. Az alap kérdőív kitöltését követően az applikáció további, alternatív kérdőívek kitöltését is felajánlja, ahol nem kötelezően további adatok is megadásra kerülhetnek. Az alternatív kérdőív kitöltésére a “Kérdőívek” gomb megnyomásával kerül a felhasználó.

4.5 A kérdőív sikeres kitöltését követően a “Főoldal” gombot megnyomva a Felhasználó vissza jut a kezdő oldalra. A kérdőív beérkezése és feédolgozása után 24 órán belül emailben értesítjük, amikor feloldottuk az applikáció megfelelő funkcióit.

4.6. A Lombik Infobox Előfizetők az applikáción belül további tartalmakat vásárolhatnak irányított témákban.

 

5. Felhasználói profil

5.1. Az Előfizető felhasználói fiókja a sikeres bejelentkezést követően az oldal láblécében található “profil szerkesztése” szövegre kattintva érhető el, ahol frissítheti:

  • Felhasználónevét (mely alapból email címe)
  • Vezetéknevét és keresztnevét
  • Email címét
  • és jelszavát

6. A Lombik Infobox menete

6.1 A Lombik Infobox egy egyedi, holisztikus szemlélettel összeállított program, mely a lombik program sikerének valószínűségét növeli és támogatást nyújt a párnak a folyamat alatt.

Jelentkezni illetve a programot elvégezni kizárólag a truviva.hu weboldalon keresztül lehetséges, ahol első lépésben regisztrálni kell majd meg kell fizetni a program részvételi költségét. A sikeres regisztrációt követően a honlapon lévő profilba belépve elérhetőek a tartalmak.

A programot kiegészítő mobil applikációt le kell tölteni. Az itt található állapotfelmérő kérdőív kitöltése szükséges a továbblépéshez illetve az applikációban található tartalmak feloldásához. Az állapotfelmérés a program további kialakításának az alapja.A weboldalon és applikációban 6 hónapos hozzáférést kap a felhasználó a folyamatosan bővülő tartalmakhoz és a kérdőív adatok alapján egyéni javaslatokat és tippeket is adunk.

A regisztrációt követően 1 hónapon belül postai úton kerül kiszállításra az úgynevezett Fizikális Infobox, mely segítő kellékeket illetve digitális kiadványaink nyomtatott, kitölthető változatát tartalmazzák és a program hatékony elvégzését segítik.

6.2 A program elindulását követően az Előfizető folyamatosan kapja a kapcsolódó tudnivalókat, információkat. Minden héten javasol a program egy életmód javításra irányuló, a pszichés megküzdést segítő gyakorlat sorozatot, amely segíti a Lombik Infobox hatékony felhasználását, Minden hét végén egy fakultatív kérdőív kitöltésével követheti nyomon az Előfizető a haladását, állapotát. Ezek kitöltése esetén minden hónap végén összefoglaló értékelést kap a felhasználó.

 

7. Konzultáció, értesítések

7.1 A Truviva kidolgozásában és működtetésében részt vevő szakértők, egészségügyi, táplálkozástudományi szakemberek a weboldalon keresztül nem érhetőek el, nekik így kérés, kérdés nem küldhető. Egy esetleges ilyen irányú igény esetén kérjük forduljon ügyfélszolgálatunkhoz az info@truviva.hu email címre írt megkereséssel.

7.2 A Truviva e-mailben folyamatosan kommunikál a programban részvevőkkel. Küld információkat, emlékeztetőket a teendőkről, elmaradásokról, sikeres teljesítésekről az Előfizető regisztrációkor megadott e-mail címére. Az értesítések egy része az Előfizető profiljában letiltható, vagy később újra engedélyezhető.

 

8. Az elállás joga, az elállás részletei

8.1 A Truviva weboldalon regisztrációt és előfizetést követően elérhető a fogantatási nehézségekkel küzdők számára létrehozott a fogantatás sikerét növelő előfizetés szolgáltatás illetve termékek megrendelése a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében távollévők között kötött szerződésnek minősül.

8.2 A Szolgáltató a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben a szerződéskötést megalapozó, meghatározott részletes tájékoztatást a honlapján közzétett – bármikor elérhető és letölthető – jelen Általános Szerződési Feltételekben az Előfizető rendelkezésére bocsátja.

8.3 A Fogyasztó a szolgáltatás megrendelésétől, szerződéskötéstől a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben, a jogszabályban meghatározott 14 nap időtartamon belül indokolás nélkül elállhat. Az elállási jogát a Fogyasztó az Ügyfélszolgálat címére történő egyértelmű nyilatkozatának vagy az alábbi nyilatkozat mintának az elküldésével gyakorolhatja.

Elállási nyilatkozatminta:

Címzett: Truviva Kft., (8000 Székesfehérvár, Móricz Zsigmond utca 56., info@truviva.hu)

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: (szolgáltatás megnevezése, domain vagy tárhely azonosító)

Szerződéskötés vagy megrendelés időpontja:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
Kelt:

A fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

8.4. Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

 

9. Panaszügyintézés helye, módja

9.1 Az Ügyfél panaszával első sorban a Szolgáltatóhoz kell hogy forduljon. Panaszait írásban az alábbi címekre küldött levélben/e-mailben, szóban pedig az alábbi telefonszámon teheti meg.
levélben: 8000 Székesfehérvár, Móricz Zsigmond utca 56.
emailben: info@truviva.hu
telefonon: +36-70/609-2452
munkanapon 8-17 óra között.

9.2 Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses szolgáltatás megrendelésben feltüntetett minden adatot, beleértve a megrendelés visszaigazolt kódszámát, hogy azonosítani tudjuk a panasszal érintett teljesítést. A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ebben az esetben az alábbiak szerint, az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el. Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez, vagy járási hivatalhoz fordulhat panaszával (lentebb megadjuk az elérhetőségeket).

9.3 Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

a.) Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
2017. január 1-jétől alapvetően átalakult a fogyasztóvédelem intézményi rendszere. Megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, ezzel egyidejűleg a fogyasztói bejelentések kezelése első fokon járási szintre került. Ennek értelmében fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel.
Az illetékes hivatal elérhetőségeit az alábbi linken érhetik el: http://jarasinfo.gov.hu/

b.) Békéltető testület igénybe vétele. A szolgáltatások minőségével, biztonságosságával és a megfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez Székesfehérváron. A Szolgáltató köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni, igénybe veszi a békéltető testületi eljárást, együttműködési kötelezettség terheli abban.
Fejér Megyei Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefon: +36 22 510-310
Fax: +36 22 510-312
Email: bekeltetes@fmkik.hu
Web: http://www.bekeltetesfejer.hu/

c.) Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a https://webgate.acceptance.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, mint hogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó regisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül.
Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

d) Bírósági eljárás. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX.törvény rendelkezései szerint.

9.4 Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a panaszügyintézéssel kapcsolatos levelezés, dokumentációt 5 évig megőrizzük.

 

10. Szerzői jogok

10.1. A weboldal egésze és minden eleme szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldal és a weboldalon elérhető tartalom, szerzői mű, illetve más szellemi alkotás – grafikai megoldás, grafika, honlap szerkezete, a honlapon elérhető információ, adatfeldolgozási elv, stb. – szerzői jogi jogosultja, vagy a feljogosított felhasználója a Szolgáltató.

10.2. A weboldalt alkotó és a weboldalon elérhető szerzői jog által védett szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen formában nem használhatók fel, nem hasznosíthatók, sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.

10.3 Abban az esetben, ha a Truviva webáruházban található tartalom, vagy a tartalom bizonyos eleme, illetve az oldalról hivatkozásokon keresztül elérhető tartalmak valószínűsíthetően a szerzői jog előírásaiba ütköznek, kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal az ügyfélszolgálaton!
A jelzett tartalom megvizsgálását követően haladéktalanul eltávolítjuk a sértő tartalmat, illetve lekapcsoljuk a sértő tartalomra mutató linkeket.

 

11. Adatvédelem

A Webáruházban történő adatkezeléséről szóló tájékoztató a https://truviva.hu/adatvedelem linken érhető el.

 

12. Adattovábbítási nyilatkozat

Tudomásul veszem, hogy a Truviva Kft. (székhelye: 8000, Székesfehérvár, Móricz Zsigmond utca 56.) adatkezelő által a https://truviva.hu oldal felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: 
  • Termék neve
  • Termék darabszáma
  • Termák ára
  • Vásárló neve
  • Email címe
  • Telefonszáma
  • Lakcíme:
    • Irányítószám
    • Város
    • Utca + házszám
  • Rendelés összege
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
 
 

13. Egyéb feltételek

13.1 A Truviva weboldalon történő böngészés, a weboldal szolgáltatásainak igénybevétele, a szolgáltatás csomagok, előfizetések és termékek megvásárlása feltételezi a vásárló részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

13.2 A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Truviva weboldalhoz történő csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a vásárló felelős a Truviva weboldalhoz és webalkalmazáshoz való kapcsolódásáért és a Truviva weboldalán történő szolgáltatás igénybevételéért, a szolgáltatás előfizetéséért.

Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák a weboldal akadálytalan működését és a weboldalon történő szolgáltatás csomag vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az Interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalhoz való csatlakozás miatt következett be.

13.3 Abban az esetben, ha a szolgáltatás előfizetője bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja előfizetési szándékát.

13.4 A Truviva weboldal ezúton tájékoztatja előfizetőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél a Truviva weboldal alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a weboldal által átadott személyes adatokat a teljesítés, a szolgáltatás zökkenőmentes biztosíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Előírásoknak, a webáruház Adatkezelési tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően jár el a weboldal üzemeltetője.

13.5 A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék.

13.6 A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF feltételeit indokolt esetben módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba, de semmiképp sem érinti a már létrejött szerződéseket, a már leadott megrendeléseket (nincs tehát visszaható hatálya a módosításnak).

Budapest, 2020.09.28.

Scroll to Top